شاباش جشن عروسی خونین در مشهد
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

شاباش جشن عروسی خونین در مشهد

عروسی خونین ، عروسی خونین

شب عروسی همه چیز محیا بود اما هنگام رقص و پایکوبی وقتی پدر داماد برای دادن شاباش آمده بود عروسی تبدیل به صحنه خونین شد.

تاریخ انتشار : 8 شهریور 1395

عروسی خونین و قتل نوجوان 16 ساله در روستاهای اطراف مشهد

نزاع دسته جمعی در ساعات پایانی یک مراسم عروسی در یکی از روستاهای اطراف مشهد، صاحبان شادی را عزادار کرد

طرفین عروسی پس از مدت ها برنامه ریزی و تدارک مراسمی مفصل برای آغاز زندگی مشترک فرزندانشان، حدود ٢٠٠مهمان دعوت کرده بودند و غروب شنبه شب با حضور مهمان ها این مراسم آغاز شد. شادی های کاذب به همراه رقص و پایکوبی تا نزدیکی های نیمه شب ادامه یافت. پدر داماد حدود ساعت ١١ در جمع مهمان ها حاضر شد و مراسم با دادن شاباش به داماد ادامه یافت که دراین میان ناگهان چندین نفر به صورت گروهی با یکدیگر آغاز به بگومگو کردند که درنهایت این جدال لفظی به نزاع و زد وخورد کشید و دراین میان ناگهان برق یک چاقو در هوا درخشید و ٢ نفر از مهمان ها که نوجوانی ١6ساله و مردی حدودا 5٠ساله بودند، به ضرب چاقو زخمی شدند و زمین افتادند.
با این حادثه که پیش از شام رخ داد، شام جا به جا ماند و مجلس به هم ریخت. مصدومان به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد منتقل شدند؛ اما نوجوان ١6ساله در بیمارستان جان باخت. با گزارش ماموران پاسگاه آبروان، تیم جنایی به سرپرستی قاضی حسینی راهی بیمارستان و سپس روستای تیمورآباد شدند.
تحقیقات قاضی حسینی نشان داد که فردی ٢6ساله به نام سعید، سال گذشته با پسرعموی متوفی درگیر شده و او را زخمی کرده که به همین دلیل این فرد به زندان افتاده است. حدود یک ماه پیش این فرد با پرداخت دیه از زندان آزاد می شود.
عصر روز حادثه سعید با یک خودرو درحال عبور از خیابان های روستای تیمورآباد بوده است که پدر متوفی جلویش را می گیرد و به او پرخاش می کند که چرا با سرعت می روی و گرد وخاک می کنی که با وساطت اطرافیان، این درگیری لفظی ختم می شود.
اما شب موقع عروسی این مشاجره لفظی ازسوی دو خانواده که همگی با هم فامیل بوده اند، دوباره آغاز شده و این بار رنگ و شکل دیگری به خود می گیرد و تبدیل به نزاع می شود. دراین میان افراد حاضر در دعوا با تبرزین، چاقو، چماق، چوب و... به جان هم می افتند که ٢ نفر به ضرب چاقو زخمی می شوند. به گفته شاهدان، فردی ٢4ساله به نام امیر این قتل را انجام داده که ازسوی عوامل انتظامی تمام طرفین این نزاع که بین ١6تا 45سال هستند، بازداشت شده و امیر نیز جزو دستگیرشدگان است؛ اما او هنوز این قتل را به گردن نگرفته است. تحقیقات دراین زمینه ادامه دارد





با عضویت در کانال تلگرام set85@ جایزه دریافت کنید 531
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sayeh
ت : دو شنبه 8 شهريور 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی